Valkenburgstraat / Rapenburgstraat “Stedelijke Oase” het prestigeproject in juni 1999 is opgeleverd en waarvoor de autotunnel mr. Visserplein geopend 1969 is afgesloten (blz. 8 onderste afbeelding).
Valkenburgstraat een stukje snelweg in de binnenstad, mede beschreven door mr. Bouman.(zie pdf Mondelinge behandeling 16.10.2014) is de uitloop van de snelweg IJ-tunnel (blz. 8 bovenste afbeelding) en er zijn diverse verkeerds circulatie plannen zijn er gemaakt om het verkeersproblemen op te lossen, wat op heden niet gelukt is: http://www.nrcreader.nl/artikel/4471/mag-de-voetganger-ook-even
Het is daarom onwaarschijnlijk dat de grijze Toyota (zie pdf. Henk van Dijk: politierapport) 45/50 km per uur reed en van uit stilstaande positie de rode Peugeot in wilde halen en staande wilde houden (blz. 5,6,7 traject schets: nieuw situatie Dienst Binnenstad 1999) De remsporen zijn stille getuigen #Ongevallenanalyse
Voorafgaand die dag, heb ik met mijn vriendin en zakenpartner gedineerd, daarna wat gedronken. Zij ging eerder naar huis (met de hond) en volgde haar spoedig op. Omdat de winkels op een lijn naar huis lagen, fietste ik altijd de vaste route langs de winkels, huiswaarts in richting oost (zie pdf dagboek)
Het kruispunt met gemarkeerde oversteek en zebrapad was voor mij niet onbekend (blz. 1 bovenste Afbeelding) en het stoplicht, toen zonder haaientanden en nachts het stoplicht functioneert, aldaar ik stilstond (blz. 1 onder en het een doorgaande auto weg is waar langzaam verkeer ( wetswijziging mei 2001) geen voorgang heeft en ik na het passeren van de rode Peugeot met hoge snelheid passeerde, veilig achten (zie pdf. Henk van Dijk politierapport schetsen) waarna ik met hoge snelheid geschept werd.
Op de zitting van het deelgeschil 16.10.2014 deelde de jurist v/d politie mede dat de dienstdoende agenten “die hij gehoord had” zich niets meer v/h voorval konden herinneren en ook dat de stukken vernietigt zijn, terwijl de zaak nog niet afgerond is. Tijdens de zitting werd ik geheel neergehaald door mr. Haase (van de Verzekering Maatschappij Amsterdam, VGA) en als psychopaat neergezet en gebruikmakend van het rapport Prof. Dr. M. Kuilman en herhaaldelijk gesomatiseerd naar voren gebracht werd en mij doelbewust verweten, hierna te noemen: politieauto (zie pdf. beschikking 4 december 2014) zou hebben geworpen. Mede is uit deze pijnlijke beslissing een jurisprudentie (blz. 12 art. 185 WvW1994; 6:101 BW) opgemaakt waardoor ik mij nog meer vernederd en gebruikt voel (zie pdf medisch het letsel de impact gemaakt heeft)
Om een indruk te krijgen van het traject van de achtervolgingsauto “hierna te noemen” politieauto (zie wederom pdf beschikking) is op de tekening van dienst binnenstad (blz. 5,6,7) het stukje snelweg zichtbaar, met foto van de uitgang IJ-tunnel (blz. 8 bovenste afbeelding) en het eind punt Mr. Visserplein, waardoorheen een tunnel liep.
Om kenbaar te maken dat er moeite is gedaan om de stukken (zie pdf. Henk van Dijk politierapport) bovenwater te krijgen is te lezen op blz. 9, 10 en productie 22 blz 11 genoemd “passagier politieauto” en de relatie met politie agent Fred “Overlegteam Nieuwe Zijdsvoorburgwal opgericht 1985” i.v.m. junkies overlast en de stelling “Ja, Hoewel het allemaal snel gebeurd was” wederom de verantwoorde snelheid en geen licht of geluidssignaal en verwijzing registratie / procesverbaal.
Helaas vind ik dat mijn advocaat niet kordaat heeft opgetreden wat ik kenbaar heb gemaakt in de brief aan de rechtbank blz. 13 wat helaas niet gehonoreerd is blz. 14 en correspondentie waarom en voor een deelgeschil is gegaan blz. 15
Ongevallenanalyse De naderingssnelheid lag tussen de 61 en 68 km/uur Gebruikte parameters: t_zwel zwelduur in s 0,14 tot 0,2 a vertraging in m/s over de lengte van het rem/blokkeerspoor 6 tot 9 s lengte van het rem/blokkeerspoor in m 7 v_rest bots- of restsnelheid in km/uur 50
Bruno Jonker is in 1981 begonnen als Edelsmid Atelier in het Nederlands Centrum Voor Ambachten, daarnaast heeft hij het klompenmakervak geleerd en is in 1986 De Klompenboer van Amsterdam geworden. Knuffels is een samenloop van omstandigheden wat op deze website te lezen is.